Saturday 6 June 2009

CINTA

oh Tuhan ku cinta dia..berikanlah aku hidup takkan ku sakiti dia ...hukum aku bila terjadi

senandungku hanya untuk cinta... hanya untuk engkau
tiada dusta
sumpah ku cinta ....sampai ku menutup mata

Syukur alhamdullillah..hidup saya bertambah baik dari segala pertelingkahan yang telah berlaku...
Pulih? Saya belum pulih sepenuhnya..cuma jangan ada orang yang berhati busuk cuba mendekati saya...kerana saya masih belum kuat untuk melawan virus-virus yang tersebar sejak sebulan yang lalu....saya harus kuat dan bijak menepis ...kalau tidak saya rebah lagi...rebah ..rebah dan rebah lagi...
Terima kasih juga kepada orang tersayang yang banyak memberi dorongan kpd saya..yang membuat saya masih berdiri di jalan saya bina selama 5 tahun....saya berharap dia akan terus menyintai saya seperti saya menyintai dia..
Kenangan lama biarlah pergi...orang yang diingat janganlah datang lagi...pergilah jauh2...
kerana itu akan membunuh cinta saya..begitu juga saya...org yang pernah saya kenal dulu harap2 dia pun lupakan saya..kerana saya tak mampu menyintai dia seperti saya menyintai orang yang saya cintai hari ini....
b... i love u so much...
tiada org lain yang boleh ambik hati han....buruk dan baik b...han tetap cinta..bila keyakinanku datang..kasih bukan sekadar...maaf bila ku tak sempurna...cinta ini tak mungkin ku cegah
-han-

1 comment:

  1. huhuhuhuuuu...
    gud!!!!
    alhamdulillah....
    belajar dr kesilapan....

    ReplyDelete