Friday 30 January 2009

D-I-N-G-I-N


Hari ini saya sangat bosan...( pagi-pagi lagi 'bibik' di rumah dah buat saya benggang )....

Staff di ofis sorang ni pulak dah start tunjuk 'attitude'.....Saya pula tiada mood nak kerja....tapi seseorang yang ingin cuba menjadi lebih sempurna....itu semua harus diketepikan....walau penat mana pun kerja...kerja kerja kerja....( bila lah nak jadi surirumah tangga... isssssssshhh..)

Anak-anak di tinggal...


Hati saya sangat teringat pada Ma yang berada di Kl sekarang nie.....kelmarin dia menjalani 'medical check-up ' di Subang Jaya Medical Center bersama kakak ipar...katanya..''aku tuo doh nok mati''....sedih mendengar suara seolah-olah seperti takut namun pasrah menerima takdirnya....hari ini adalah hari ke-16 beliau di Kl... ( ''ma kalau elle belum berkahwin..pasti elle di bawa bersama....kerana sayalah anak bongsu kesayangan dia...")

1 comment: