Friday 30 January 2009

MY OLD FRIENDS


EEErhh....kenyang nye perut saya dapat menikmata nasi sumatera di kedai 'hover' bersama kawan lama hamidiya dan mazreen....( bestnye bergelak ketawa dengan mereka niihh....membuat saya release tension hari ini ) SEDANG saya menikmati nasi berlaukkan ayam kampung, daging dan taugeh...TIBA_TIBA saya terasa seperti bau lipas di dalam mulut saya....makin di telan makin berbau...ohh...terus saya ke sinki untuk membuang makanan itu dan terus berkumur untuk menghilangkan bau itu.... Kawan-kawan saya pula sibuk menakutkan saya supaya pergi hospital check dengan doktor tentang bahaya lipas...mereka ni sungguh nakal...( takut nya saya jika mendapat keracunan daripada serangga itu...)

Nasi tadi terus saya tak makan dan meminta air suam untuk menghilangkan bau lipas tadi.

Sungguh kotor kedai itu....


Detik itu tadi menjadi gembira kembali setelah berbual dengan Hamidiya dan Mazreen....Marah dengan bau lipas tadi hilang.....Tahu-tahu sahaja lah, bila berjumpa pasti mengumpat, mengata, suka kat orang, dan cerita pasal pengalaman seorang ibu dan kawan-kawan yang masih dara..Bising kedai itu dengan gelak tawa Mazreen yang dikenali ' suko derah ketika zaman sekolah lagi ' AAHHH....tension nye dia umur 26 tahun masih belum-belum bertemu jodoh ( jangan memilih beb !!! )


--hohoho...miss u a lot---

3 comments:

  1. Kedai sohor tapi ader lipas... sian adik abg yo nie, nanti abg yo belanja makan pizza deh? heee... mama ok ker skrg? patut la rumah kosong jer. So semua dok kl la skrg nie? elle tak pergi kl ker tngk mama? abg yo nak balik kl hujung bulan 2 nie... apa2 abg yo doakan mama ok...

    ReplyDelete
  2. haiiii...ala saya rileks jer.....
    :)

    ReplyDelete